خبر فوری

 
 
دیدار وزیر کشور پاکستان با نواف المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد
کد خبر :580079540

10:56 1401/12/02


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, رانا ثناء الله, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, وزیر کشور پاکستان,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز گذشته با رانا ثناء الله وزیر کشور پاکستان دیدار و رایزنی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رانا ثناء الله وزیر کشور پاکستان روز گذشته با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس جزئیات اعلام شده، دو طرف در این دیدار پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات مشترک مورد علاقه به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه توافقنامه پروژه «جاده به مکه» را مورد بررسی قرار داده و نسبت به اجرایی نمودن کامل این توافقنامه و فعال سازی کامل آن توافق کردند.

در این دیدار عنوان شد معاون وزیر کشور عربستان سعودی به منظور امضای این توافقنامه به زودی به پاکستان سفر خواهد کرد. این پروژه به تسهیل روند خروج از کشور برای حجاج کمک خواهد کرد و به زودی در شهرهای بزرگ کشور اجرایی خواهد شد.

در ادامه این دیدار سفیر عربستان سعودی در پاسخ به درخواست وزیر کشور پاکستان در خصوص آزادی زندانیان پاکستانی در زندان‌های عربستان قول مساعد همکاری داد.

رانا ثناء الله وزیر کشور پاکستان در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه و تاریخی دوستانه میان اسلام آباد و ریاض از تلاش‌های سفیر عربستان سعودی برای تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه میان دو کشور تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1