خبر فوری

 
 
رایزنی رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با مسعود خان سفیر پاکستان در واشنگتن
کد خبر :576959484

15:22 1402/04/31


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دیدار, سفارت پاکستان, مجلس نمایندگان آمریکا, مسعود خان, واشنگتن,

مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در سفارت پاکستان در واشنگتن با مسعود خان سفیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز | مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در سفارت پاکستان در واشنگتن با مسعود خان سفیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله راه های تقویت و گسترش روابط و همکاری میان پاکستان و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

مایکل مک کال خطاب به سفیر پاکستان بیان کرد: گسترش هرچه بیشتر سرمایه گذاری های تجاری و اقتصادی، منجر به توسعه روابط و همکاری نزدیک میان دو کشور خواهد شد.

وی به روابط و مشارکت امنیتی موجود میان دو کشور اشاره کرد و افزود: ما در کنار مشارکت امنیتی، به روابط یک پارچه اقتصادی میان پاکستان و آمریکا نیازمندیم.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان انتخاب همسایگان را امری انتسابی دانست و گفت: انتخاب دوستان و شرکا بر خلاف انتسابی بودن همسایگان، امری اکتسابی و انتخابی از سوی خود می باشد و ما همواره خواهان پایداری دوستی پاکستان و آمریکا با یکدیگر هستیم.

وی ضمن اشاره به وضعیت نابسامان در افغانستان، معضل پناهجویان و تهدید تروریسم، جایگاه پاکستان را در جهان حساس و سخت توصیف کرد و گفت: اتحاد و مشارکت قوی با پاکستان به نفع آمریکا خواهد بود.

ارسال نظر

 
1