خبر فوری

 
حمله تحریک طالبان پاکستان به زندان و کلانتری پلیس در منطقه لکی مروت
کد خبر :576632444

10:03 1402/07/06


برچسب ها : ایست و بازرسی, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حمله تروریستی, زندان, لکی مروت, محمد خراسانی, مرکز پلیس, کلانتری,

تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان در حملات مختلف به صورت هم‌زمان ایست و بازرسی پلیس، کلانتری و زندان در شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا را هدف قرار دادند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان در حملات مختلف به صورت هم‌زمان ایست و بازرسی پلیس، کلانتری و زندان در شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا را هدف قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر وابسته به تحریک طالبان پاکستان روز گذشته در حملات پی در پی تلاش نمودند اماکن مختلف متعلق به پلیس خیبر پختون خوا را هدف قرار دادند که با واکنش به هنگام نیروهای پلیس نافرجام گذاشته شد.

به گفته پلیس، عناصر تروریستی حوالی ساعت 11:30 شب گذشته از سه جانب به مرکز ایست و بازرسی پلیس، زندان و کلانتری لکی مروت یورش برده و پس از پرتاب نارنجک به سوی نیروهای پلیس اقدام به تیراندازی بی هدف نمودند.

نیروهای پلیس مستقر در مرکز ایست و بازرسی نیز متعاقباً اقدام به تیراندازی واکنشی نمودند، افراد مسلح همچنین کلانتری لکی مروت را نیز هدف قرار دادند که با مقاومت مستحکم نیروهای پلیس تروریست‌ها مجبور به عقب نشینی و ترک منطقه شدند.

طبق اعلام پلیس لکی مروت، تبادل آتش میان طرفین هیچ تلفات جانی به همراه نداشته است و هیچ اطلاعی از هلاکت و جراحت تروریست‌ها نیز در دست نیست.

گفتنی است پلیس حضور تروریست‌ها را از طریق دوربین‌های حرارتی متوجه شد و نیروهای پلیس به صورت همه جانبه و با سلاح‌های سنگین اقدام به مقابله با تروریست‌ها نمودند که آنان را وارد به فرار از منطقه کرد.

پلیس تمام منطقه را به محاصره درآورده و هیچ فردی اجازه ورود به محل وقوع حادثه را ندارد، همچنین عملیات جستجو در منطقه برای شناسایی و دستگیر عاملان این حمله آغاز شده است.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان در این بیانیه مدعی شد: مجاهدان تحریک طالبان به صورت هم‌زمان دفتر دایره مبارزه با تروریسم، ایست و بازرسی پلیس، کلانتری مرکزی پلیس و زندان مرکزی را با استفاده از سلاح‌های سبک و سنگین هدف قرار دادند که احتمال وقوع خسارات سنگین مالی و جانی وجود دارد.

ارسال نظر

 
1