خبر فوری

 
 
هلاکت چهار عضو داعش در حین ورود از خاک افغانستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :564609077

13:25 1401/09/19


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تروریست های داعشی, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, دولت اسلامی عراق و شام, مرز پاکستان و افغانستان, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها, وزیرستان,

در عملیات اطلاعاتی دایره مبارزه با تروریسم و نیروهای امنیتی در منطقه مرزی وزیرستان در ایالت خیبر پختون خوا 4 عضو گروه تروریستی داعش از جمله یک فرمانده محلی این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات اطلاعاتی دایره مبارزه با تروریسم و نیروهای امنیتی در منطقه مرزی وزیرستان در ایالت خیبر پختون خوا 4 عضو گروه تروریستی داعش از جمله یک فرمانده محلی این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر تلاش تعدادی از عناصر تروریستی برای ورود به خاک پاکستان از طریق مرز مشترک این کشور با افغانستان، نیروهای امنیتی ارتش و دایره مبارزه با تروریسم عملیاتی را آغاز نمودند.

در این عملیات اطلاعاتی تروریست‌ها پس از مشاهده تیم عملیاتی، به تیراندازی و مقابله با نیروهای امنیتی پرداختند که در نتیجه این درگیری 4 عضو گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش از جمله یکی از فرماندهان محلی این گروه تروریستی به نام محمد داوود به هلاکت رسیدند.

اسامی دو تروریست کشته عبدالله و محمد لایق اعلام شده است و هویت فرد چهارم نیز تاکنون مشخص نشده است.

طبق گفته دایره مبارزه با تروریسم از تروریست‌های کشته شده تعداد 2 عدد نارنجک دستی، 2 قبضه اسلحه کلاشینکف، 6 تیغه خشاب، 2 قبضه اسلحه کلت به همراه مقادیر زیادی فشنگ، کارت شناسایی و ارز ملی پاکستانی کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1