خبر فوری

 
 
ربوده شدن 6 نفر از شهرستان‌های کیچ و دیره بگتی به دست نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :564481597

09:54 1402/06/31


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, شهرستان دیره بگتی, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

شش شهروند بلوچ طی عملیات نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های کیچ و دیره بگتی ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شدند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| شش شهروند بلوچ طی عملیات نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های کیچ و دیره بگتی ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در منطقه طوطی کلونی بخش سوئی شهرستان دیره بگتی یک فرد بلوچ به نام امام بخش فرزند پیر بخش و فرزند وی به نام امام دین بگتی را دستگیر و با خود به همراه بردند.

نیروهای ارتش پاکستان علاوه بر این در عملیات نظامی در مناطق نزدیک به اوچ در شهرستان دیره بگتی سه فرد بلوچ از جمله دو برادر را نیز ربودند.

اسامی این افراد به این شرح اعلام شده است: علی محمد فرزند دل مراد بگتی، نور محمد فرزند دل مراد بگتی و یار خان فرزند شاه علی بگتی.

لازم به ذکر است نیروهای ارتش پاکستان از 13 روز گذشته در حال انجام عملیات در شهرستان دیره بگتی هستند، طی این عملیات تاکنون بیش از 26 نفر توسط نیروهای امنیتی ربوده شده‌اند.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از این منطقه حاکی از آن است که نیروهای امنیتی ارتش پاکستان سه دستگاه تراکتور متعلق به مردم محلی را به تصرف خود درآورده‌اند.

به گفته منابع آگاه، ارتش به صاحبان تراکتورها اعلام نموده است این دستگاه‌ها برای انتقال آذوقه به نیروها مورد استفاده قرار می‌گیرد و تمامی هزینه‌های آن را ارتش متقبل خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود نیروهای امنیتی ارتش پاکستان یک مدرسه واقع در منطقه سوناری مت در نزدیکی سوئی را به اردوگاه تبدیل کرده‌اند.

نیروهای ارتش پاکستان همچنین روز پنجشنبه در یک عملیات جداگانه در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ یک دانش آموز دوره متوسطه به نام رزاق بلوچ فرزند خالد بلوچ را ربودند.

 

 

ارسال نظر

 
1