خبر فوری

 
دونالد لو: دارای روابط عمیق با دولت شهباز شریف هستیم
کد خبر :563366743

16:24 1403/07/05


برچسب ها : اقتصاد پاکستان, پاکستان و آمریکا, دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی, دونالد لو, محمد اورنگزیب, محمد شهباز شریف, واشنگتن, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی طی اظهاراتی روابط واشنگتن با دولت حاکم اسلام آباد را دوستانه و نزدیک توصیف نمود.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی طی اظهاراتی روابط واشنگتن با دولت حاکم اسلام آباد را دوستانه و نزدیک توصیف نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دونالد لو دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی در گفتگوی اختصاصی با یک رسانه خبری پاکستانی نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی پاکستان ابراز امیدواری نمود.

وی افزود: ما از بهبود وضعیت اقتصادی پاکستان بسیار دلگرم هستیم.

وی سپس به تشریح جزئیات دیدار اخیر خود با محمد اورنگزیب وزیر خزانه داری پاکستان در مقر بانک جهانی در واشنگتن و گفتگوهای صورت گرفته در زمینه طرح ها و اصلاحات اقتصادی دولت پاکستان پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: این اصلاحات اقتصادی اگرچه آسان نیست، اما برای آینده پاکستان بسیار حائز اهمیت است، تحقق موفقیت آمیز این اصلاحات به ثبات اقتصادی پاکستان کمک خواهد کرد که از آن نه تنها جوانان بلکه تمامی اقشار جامعه بهره مند خواهند شد.

دونالد لو با تاکید بر تداوم حمایت های آمریکا از تلاش های پاکستان در امر مبارزه با تروریسم تصریح کرد: ما در جنگ علیه تروریسم با ارتش و دولت پاکستان همکاری خواهیم داشت.

وی همچنین حمایت همه جانبه آمریکا از موفقیت های پاکستان را ابراز داشت و گفت: آمریکا خواهان توسعه و آبادانی پاکستان است.

ارسال نظر

 
1