خبر فوری

 
پاکستان به دنبال مشارکت تجاری سودمند متقابل با شرکت های خارجی است
کد خبر :562971957

14:52 1402/12/02


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سرمایه گذاری, معدن, مواد معدنی,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در دیدار با هیئت سرمایه گذاران آمریکایی گفت: پاکستان به دنبال مشارکت تجاری سودمند متقابل با شرکت های خارجی است.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در دیدار با هیئت سرمایه گذاران آمریکایی که به ریاست احمد ندیم خان رئیس هیئت مدیره شرکت آمریکایی " Miracle Salt Works Collective" با وی در ساختمان ریاست جمهوری دیدار کردند، گفت: پاکستان در راستای بهبودی وضعیت اقتصادی خود درحال متمرکز شدن بر افزایش صادرات، می باشد و همچنین به دنبال مشارکت تجاری سودمند متقابل با شرکت های خارجی است.

وی ادامه داد: پاکستان خواهان افزایش سرمایه گذاری خارجی و مشترک است. پردازش، بسته بندی و بازاریابی بهتر نمک پاکستانی می تواند به ارزش آن بیافزاید، نمک پاکستانی را می توان با کیفیت بالا و سرمایه گذاری بسیار کم به دست آورد. دولت مصمم به ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران می باشد و برای افزایش تقاضای نمک در سطح جهانی، باید از عرضه نمک با کیفیت بالا اطمینان حاصل شود.

رئیس جمهور پاکستان شرکت میراکل نمک را بابت سرمایه گذاری در پاکستان مورد تمجید قرار داد و افزود: امضای توافقنامه بین شرکت میراکل نمک و شرکت توسعه معدنی پاکستان خوشایند است.

گفتنی است روز سه شنبه (1 اسفند) میان شرکت توسعه معدنی پاکستان PMDC و شرکت آمریکایی  " Miracle Salt Works Collective" قرارداد " ارزش افزوده" برای افزایش صادرات نمک صورتی هیمالیا امضاء شد.

هیئت در مورد پتانسیل معادن نمک پاکستان در کسب ارز به رئیس جمهور گفت که سنگ نمک با کیفیت و غنی از مواد معدنی فقط در پاکستان یافت می شود، نمک پاکستان کم هزینه و مرغوب است.

هیئت با بیان اینکه پاکستان می تواند از بازار بزرگ نمک در جهان بهره مند شود، نمک پاکستان را از لحاظ داشتن مواد معدنی، مرغوب ترین نمک در جهان عنوان کرد و اظهار داشت: با استخراج مسئولانه، بسته بندی بهتر و بازاریابی، می توان ارزش نمک پاکستان را ارتقا داد.

این هیئت گفت که شرکت Miracle Salt Works Collective در بخش نمک پاکستان سرمایه گذاری خواهد کرد، این شرکت نمک پاکستان را با کمک فناوری با کیفیت بالا استخراج و فرآوری خواهد کرد.

بخوانید: هیئتی از سرمایه گذاران آمریکا با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد

ارسال نظر

 
1