خبر فوری

 
بایدن خواستار ارائه کمک مالی 101 میلیون دلاری به پاکستان شد
کد خبر :561102153

13:51 1403/05/03


برچسب ها : بایدن, پاکستان و آمریکا, تصویب قطعنامه, جو بایدن, دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی, دونالد لو, رئیس جمهور آمریکا, قطعنامه, مبارزه با تروریسم, مجلس نمایندگان آمریکا, کمک مالی,

دستیار وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد: بایدن از کمیته مجلس نمایندگان آمریکا خواستار کمک 101 میلیون دلاری به پاکستان شده است.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز | دونالد لو دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی اعلام کرد: بایدن از کمیته مجلس نمایندگان آمریکا خواستار کمک 101 میلیون دلاری به پاکستان شده است.

بر اساس جزئیات، دون دونالد لو دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی در کمیته مجلس نمایندگان ایالات متحده حاضر شد و در آنجا در مورد پاکستان و افغانستان اظهاراتی را بیان کرد.

دونالد لو در کمیته مجلس نمایندگان آمریکا گفت: تمرکز ایالات متحده بر حمایت از دموکراسی و حقوق بشر در پاکستان است، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواستار ارائه کمک مالی 10 میلیون دلاری به پاکستان شده است.

وی افزود: این کمک مالی به پاکستان در قالب وام های جنگ علیه تروریسم، اصلاحات اقتصادی پرداخت خواهد شد و این پول به پاکستان کمک می کند تا اقتصاد خود را باثبات کند.

لازم به ذکر است که ماه گذشته مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع نگرانی خود را در مورد وضعیت دموکراسی و حقوق بشر در پاکستان با صدور قطعنامه ای علیه این کشور ابراز کرد.

پس از آن، پاکستان به شدت به این قطعنامه واکنش نشان داد و همه نگرانی ها را رد کرد و برای رد قطعنامه آمریکا، قطعنامه ای را در مجلس ملی خود تصویب نمود.

 

ارسال نظر

 
1