خبر فوری

 
محسن نقوی: هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی با مافیای قاچاق انسان مقابله کند
کد خبر :560771195

16:50 1403/05/30


برچسب ها : بازی کریکت, پاکستان و هلند, پناهندگان, پناهندگان افغان, روابط دوجانبه, سفیر هلند, سید محسن نقوی, قاچاق انسان, مبارزه با قاچاق انسان, همکاری دوجانبه, وزارت کشور, وزارت کشور پاکستان, وزیر کشور پاکستان,

محسن نقوی وزیر کشور پاکستان روز سه شنبه در وزارت کشور از هنی دی وریس سفیر هلند استقبال کرد تا در مورد موضوعات مورد علاقه دوجانبه گفتگو کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | محسن نقوی وزیر کشور پاکستان روز سه شنبه در وزارت کشور از هنی دی وریس سفیر هلند استقبال کرد تا در مورد موضوعات مورد علاقه دوجانبه گفتگو کند.

در این دیدار بر تقویت همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف از جمله مبارزه با قاچاق انسان و تقویت روابط کریکت بین پاکستان و هلند تأکید شد.

نقوی بر تعهد پاکستان به تعمیق روابط با هلند به ویژه در زمینه هایی مانند پیشگیری از قاچاق انسان و اهمیت اقدام جمعی بین المللی در این زمینه تأکید کرد و گفت: قاچاقچیان انسان یک مافیای قدرتمند هستند و هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی با آنها مقابله کند.

در ادامه همچنین هر دو طرف در مورد نیاز به تقویت حمایت از پناهندگان افغان توافق کردند و طرف پاکستانی بر تعهد دیرینه خود برای میزبانی از جمعیت آوارگان و پناهندگان تاکید کرد.

این نشست در یک نکته مثبت به پایان رسید و هر دو طرف توافق کردند که همکاری ها را در زمینه های مختلف و روابط قوی و رو به رشد بین پاکستان و هلند را تقویت کنند.

ارسال نظر

 
1