خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی بریتانیا با سناتور اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :558872561

11:22 1401/12/02


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان, کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان, کمیساریای عالی بریتانیا,

اندریود الگیش سرپرست کمیسیون عالی بریتانیا در اسلام آباد روز گذشته با سناتور اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمد دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اندریود الگیش سرپرست کمیسیون عالی بریتانیا در اسلام آباد روز گذشته با سناتور اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمد دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

وزیر خزانه داری پاکستان و سرپرست کمیسیون عالی بریتانیا در این دیدار در خصوص توسعه تجارت دوجانبه و افزایش سرمایه گذاری و موضوعات مشترک میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار با خوشامدگویی به سرپرست کمیسیون عالی بریتانیا بر اهمیت روابط تاریخی و دیرینه میان پاکستان و بریتانیا تأکید کرد و خواستار توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه بر اساس منافع دو کشور شد.

وی در ادامه این دیدار سرپرست کمیسیون عالی بریتانیا را از خسارت‌های به بار آمده در نتیجه سیل سهمگین سال گذشته در پاکستان و چالش‌های پیش روی اقتصادی آگاه ساخت و گفت: هدف دولت ایجاد ثبات اقتصادی و مالی در کشور در جهت توسعه اقتصادی است.

در ادامه این دیدار سرپرست کمیسیون عالی بریتانیا با تمجید از اقدامات عملی دولت پاکستان در جهت ایجاد ثبات اقتصادی و مالی حمایت همه‌جانبه دولت بریتانیا از مردم و دولت پاکستان در جهت کاهش چالش‌های اقتصادی و اجتماعی را ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1