خبر فوری

 
 
دیدار سفیر منتخب اسلام آباد برای اردن با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :558675452

16:14 1402/07/04


برچسب ها : پاکستان و اردن, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان,

سرلشکر بازنشسته محمد اجمل اقبال سفیر منتخب پاکستان برای اردن امروز سه شنبه 4 مهر با حضور در ساختمان ریاست جمهوری با رئیس جمهور دکتر عارف علوی دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سرلشکر بازنشسته محمد اجمل اقبال سفیر منتخب پاکستان برای اردن امروز سه شنبه 4 مهر با حضور در ساختمان ریاست جمهوری با رئیس جمهور دکتر عارف علوی دیدار کرد.

رئیس جمهور پاکستان در این دیدار با بیان اینکه شما در تصدی خود در این سمت باید در جهت تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه در بخش های تجارت، اقتصاد، فرهنگ و روابط مردمی فعالیت کنید، گفت: پاکستان به روابط نزدیک، برادرانه و دوستانه خود با اردن به دید ارزش می نگرد. وی افزود: پاکستان خواهان بهبود بیشتر روابط تجاری، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با اردن است.

دکتر عارف علوی در ادامه صحبت های خود، درخصوص سطح فعلی از روابط میان دو کشور پاکستان_اردن ابراز خرسندی کرد و افزود: پاکستان و اردن مناسبات گرمی با یکدیگر و تفکرات مشترکی دارند. تبادل هیئت های پارلمانی، رایزنی های سیاسی و برگزاری منظم کمیسیون های مشترک وزیران برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه مورد نیاز است.  

وی وحدت دیدگاه های پاکستان و اردن در مورد مسائل مختلف جهان اسلام به ویژه فلسطین و اسلام هراسی را مورد تمجید قرار داد و بر لزوم همکاری با سایر کشورهای مسلمان در موضوعات مختلف تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1