خبر فوری

 
دیدار نماینده دیپلماتیک پاکستان در بانجول با وزیر امور خارجه گامبیا پیرامون توسعه مناسبات دوجانبه
کد خبر :558085537

19:49 1402/07/17


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری اسلامی, استوارنامه, پاکستان و گامبیا, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در سنگال, همکاری دوجانبه,

سایما میمونه سید سفیر پاکستان در سنگال طی سفر به بانجول پایتخت کشور گامبیا، رونوشتی از استوارنامه خود را تقدیم دکتر مامادو تانگارا وزیر امور خارجه این کشور کرد.


 

بانجول: به گزارش راز نیوز | سایما میمونه سید سفیر پاکستان در سنگال طی سفر به بانجول پایتخت کشور گامبیا، رونوشتی از استوارنامه خود را تقدیم دکتر مامادو تانگارا وزیر امور خارجه این کشور کرد.

در این دیدار، مقامات دو کشور موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله تمامی ابعاد روابط میان پاکستان و گامبیا را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

آنها همچنین توافق کردند تا تفاهم نامه های در دست بررسی را نهایی کرده و در کشف راه های جدید برای توسعه مناسبات دوجانبه با یکدیگر همکاری کنند.

در همین حال، دکتر مامادو تانگارا بر نقش مثبت مهاجران پاکستانی در گامبیا تاکید کرد و از بازرگانان پاکستانی برای بازدید از گامبیا جهت افزایش تعاملات تجاری دعوت به عمل آورد.

وی همچنین تمایل خود را برای معرفی یک سرکنسول افتخاری جدید برای گامبیا در پاکستان ابراز کرد.

در پایان این نشست، سایما میمونه سید بهترین آرزوها را برای دولت پاکستان به دلیل نشست آتی سران سازمان همکاری اسلامی که در دسامبر 2023 در گامبیا برگزار می شود، ابلاغ و بر حمایت کامل پاکستان از دولت گامبیا در سازماندهی این رویداد مهم تاکید کرد.

لازم به ذکر است، سایما میمونه سید سفیر پاکستان در سنگال همزمان به عنوان نماینده دیپلماتیک پاکستان در کشور گامبیا نیز فعالیت دارد.

ارسال نظر

 
1