خبر فوری

 
 
قتل 3 فرد ربوده شده بلوچ طی عملیات ساختگی در ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :55162744

11:00 1402/08/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, دایره مبارزه با تروریسم, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سی تی دی, شهرستان خضدار, شهروندان بلوچ, عملیات ساختگی,

سه تن از افراد ربوده شده بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان روز گذشته در یک عملیات ساختگی و دروغین توسط دایره مبارزه با تروریسم در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان به قتل رسیدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سه تن از افراد ربوده شده بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان روز گذشته در یک عملیات ساختگی و دروغین توسط دایره مبارزه با تروریسم در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان به قتل رسیدند.

به گزارش منابع آگاه محلی، افرادی که از سوی دایره مبارزه با تروریسم به عنوان تروریست در شهرستان خضدار کشته شدند تماماً کسانی بودند که پیش‌تر توسط نیروهای امنیتی دستگیر و روانه زندان‌های اطلاعاتی پاکستان شده بودند.

به گفته این منابع، هویت سه تن از اجساد کشته شدگان عملیات دایره مبارزه با تروریسم که به بیمارستان آموزشی خضدار منتقل شده‌اند متعلق به افراد ربوده شده بلوچ شامل عبدالله فرزند محمد حسن لوتانی ساکن منطقه زهری، حمزه فرزند محمد ابراهیم ساکن منطقه واشک و آفتاب فرزند شاه محمد سمالانی ساکن منطقه شال است.

لازم به ذکر است شهروندان بی گناه بلوچ پس از ربایش توسط نیروهای امنیتی ارتش و نهادهای اطلاعاتی در عملیات های ساختگی و دروغین به دست دایره مبارزه با تروریسم به قتل می‌رسند.

گسترش این عملیات های ساختگی باعث افزایش نگرانی اعضای خانواده افراد ربوده شده بلوچ و بیم آنان از قتل عزیزانشان به دست نهادهای امنیتی در عملیات های ساختگی شده است.

ارسال نظر

 
1