خبر فوری

 
 
نیروی دریایی پاکستان هشت صیاد ایرانی حادثه دیده را تحویل داد
کد خبر :54637587

16:58 1403/02/21


برچسب ها : پاکستان و ایران, حسن نوریان, ستاد نیروی دریایی پاکستان, سرکنسول ایران در کراچی, سرکنسولگری ایران, نیروی دریایی ارتش پاکستان, نیروی دریایی پاکستان,

پاکستان هشت صیاد ایرانی که اوایل سال جاری به دلیل آتش سوزی در داخل شناور در محدوده آب های ساحلی پاکستان نجات یافته بودند را به ایران تحویل داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | نیروی دریایی پاکستان هشت صیاد ایرانی که اوایل سال جاری به دلیل آتش سوزی در داخل شناور در محدوده آب های ساحلی پاکستان توسط نیروهای گارد این کشور نجات یافته بودند را به حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی تحویل داد.

 

 هشت خدمه ایرانی شناور صیادی المحمدی پس وقوع آتش سوزی غیر قابل کنترل توسط ناو یرموک نیروی دریایی ارتش پاکستان نجات یافتند و در مراسمی با بدرقه مسئولان ایرانی و پاکستانی عازم سرزمین خود شدند.

سرکنسول ایران در این مراسم با قدردانی از عملیات امداد و نجات نیروی دریایی پاکستان در کمک رسانی و انتقال خدمه‌ کشتی ایرانی به محیطی امن در کراچی ابراز امیدواری کرد که در چارچوب توافق دو دولت در سفر سید ابراهیم رئیسی به اسلام‌آباد، در آینده نزدیک، سایر اتباع ایرانی و پاکستانی که در زندان های دو کشور به سر می برند، به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

دریادار راجا رب نواز فرمانده گارد ساحلی نیروی دریایی پاکستان نیز با اشاره به ماموریت مهم صیانت از بیش از یک هزار کیلومتر مرزهای آبی پاکستان، اجرای عملیات های امداد و نجات را یکی از شیرین ترین ماموریت های گارد ساحلی توصیف و ابراز امیدواری کرد همکاری های مرزبانی دریایی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در زمینه صیانت از مرزهای آبی بیش از پیش گسترش یابد.

وی افزود: عملیات نجات و کمک های بشردوستانه نیروی دریایی ارتش پاکستان جلوه ای از هوشیاری و حرفه ای بودن این نیرو است.

ارسال نظر

 
1