خبر فوری

 
پاکستان از امروز میزبان نشست سازمان همکاری شانگهای در اسلام‌آباد است
کد خبر :546128085

13:10 1403/07/24


برچسب ها : اجلاس, اجلاس سازمان همکاری شانگهای, اسلام آباد, پاکستان و سازمان همکاری شانگهای, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

پاکستان به ریاست محمد شهباز شریف نخست وزیر این کشور میزبان نشست دو روزه شورای سران دولت های سازمان همکاری شانگهای (SCO) در اسلام‌آباد است.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان به ریاست محمد شهباز شریف نخست وزیر این کشور میزبان نشست دو روزه شورای سران دولت های سازمان همکاری شانگهای (SCO) در اسلام‌آباد است.

در این رویداد نمایندگانی از کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای از جمله نخست وزیران روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان به همراه لی کیانگ نخست وزیر چین، گرد هم می آیند.

محمد رضا عارف معاون اول رئیس جمهور ایران و جایشانکار وزیر امور خارجه هند نیز در این مراسم حضور دارند؛ مغولستان و ترکمنستان به عنوان مهمانان ویژه و ناظر حضور خواهند داشت.

گفت‌وگوها بر روی همکاری ‌های اقتصادی، تجارت، محیط ‌زیست و پیوندهای فرهنگی-اجتماعی متمرکز خواهد بود و نمایندگان خارجی از جمله نخست‌ وزیر قرقیزستان از قبل وارد اسلام‌آباد شده‌ اند.

پاکستان برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم، از تمامی قوای خود استفاده کرده و مسیر های منتهی به محل برگزاری نشست را با پروتکل های شدید امنیتی رصد می کند.

ارسال نظر

 
1