خبر فوری

 
 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | روابط عمومی ارتش پاکستان از هلاکت پنج عنصر تروریستی در شهرستان آواران ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی به محض اطلاع از حضور عناصر تروریستی در منطقه مشکی شهرستان آواران ایالت بلوچستان، عملیات خود را آغاز نمودند.

این عملیات منجر به ایجاد درگیر و تبادل آتش میان نیروهای امنیتی پاکستان و ستیزه جویان گردید که منجر به هلاکت 5 عنصر تروریستی شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: در این عملیات مخفیگاه های تروریست ها منهدم و انبارهای سلاح، مهمات و مواد منفجره نیز کشف و ضبط شد.

پس از این عملیات، نیروهای امنیتی پاکستان همچنین عملیات پاکسازی را برای از بین بردن سایر تروریست ها در منطقه آغاز نمودند.

در پایان همچنین روابط عمومی ارتش پاکستان خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی با عزم و اراده راسخ مصمم هستند تا تلاش ها برای از بین بردن صلح و ثبات در ایالت بلوچستان را خنثی کنند.

لازم به ذکر است، بر اساس آمار و ارقام منتشر شده از سوی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی در سال جاری (2023)، در دوران 18 هزار 736 عملیات، 566 عنصر تروریستی را هلاک و 5 هزار 161 متهم و ستیزه جو را دستگیر نمودند.

بر همین اساس به ترتیب 109 تروریست در 15 هزار و 63 عملیات در ایالت بلوچستان، 447 تروریست در 1 هزار 942 عملیات در ایالت خیبر پختون خوا، 10 تروریست در 1 هزار 987 عملیات در ایالت سند، 190 تروریست در ایالت پنجاب و 14 عنصر تروریستی در گلگت بلتستان به درک واصل شدند.

ارسال نظر

 
1