خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک دانشجوی فعال بلوچ توسط نیروهای ارتش پاکستان از شهرستان خضدار
کد خبر :543735743

10:29 1402/05/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, دانشجویان بلوچ, شهرستان خضدار, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان یک دانشجوی فعال بلوچ را از منزل وی دستگیر و ناپدید کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان یک دانشجوی فعال بلوچ را از منزل وی دستگیر و ناپدید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ساعت یک بامداد دیشب با یورش به منزل یک دانشجوی فعال بلوچ به نام فضل بلوچ فرزند محمد یعقوب در منطقه کهند شهر خضدار وی را دستگیر و به محل ناشناس منتقل نمودند.

به گفته اعضای خانواده این دانشجوی بلوچ، شب گذشته نیروهای امنیتی ارتش پاکستان مشتمل بر هفت دستگاه خودروی ویگو به داخل خانه یورش برده و ضمن اذیت و آزار زنان و کودکان، فضل بلوچ را با خود به همراه برده و به منطقه‌ای ناشناس منتقل کردند.

اعضای خانواده فضل افزودند: پس از مراجعه به مرکز پلیس برای درج شکایت در این باره با برخورد نامناسب نیروهای پلیس مواجه شدیم، معاون کمیسر خضدار نیز پس از شنیدن اظهارات ما در گفتگوی تلفنی بدون هیچ‌گونه پاسخی تماس تلفنی را قطع کرد.

گفتنی است فضل بلوچ فارغ‌التحصیل دانشگاه بهاء الدین زکریا شهر ملتان بوده و بنیان‌گذار سازمان آموزشی «آینده دانشجویان را نجات دهید» است که مدتی ریاست آن را نیز عهده‌دار بود.

 

ارسال نظر

 
1