خبر فوری

 
گیلانی شهادت سید ابراهیم رئیسی را در سفارت ایران تسلیت گفت
کد خبر :543210441

15:16 1403/03/01


برچسب ها : ابراهیم رئیسی, پاکستان و ایران, تسلیت, رئیس جمهور پاکستان, رضا امیری مقدم, رهبر انقلاب اسلامی, سفارت ایران, سفیر ایران, سفیر ایران در پاکستان, شهادت, وزیر امور خارجه ایران, یوسف رضا گیلانی,

جانشین رئیس جمهور پاکستان با حضور در سفارت ایران، شهادت غم انگیز سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان ایشان را تسلیت گفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | یوسف رضا گیلانی جانشین رئیس جمهور پاکستان امروز با حضور در سفارت ایران، شهادت غم انگیز سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان ایشان را تسلیت گفت.

یوسف رضا گیلانی در دیدار با رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام آباد، از طرف دولت و ملت پاکستان ابراز تأسف عمیق کرد و گفت: همه ملت غمگین و در غم برادران و خواهران ایرانی شریک هستند.

 وی شهادت رئیس جمهور ایران را ضایعه بزرگی برای جهان اسلام خواند و تأکید کرد: سید ابراهیم رئیسی یک روح بزرگ، یک عالم و دوست بزرگ پاکستان بود و امت اسلامی یک رهبر بزرگ را از دست داد.

جانشین رئیس جمهور پاکستان افزود: پاکستان و ایران بر اساس پیوندهای تاریخی، فرهنگی و ادبی روابط بسیار مستحکم و مثبتی دارند.

وی خاطرنشان کرد: هر دو کشور برای نزدیک‌تر کردن روابط خود، باید ارتباطات مردمی و تبادلات پارلمانی را ارتقا دهند.

در همین حال، سفیر ایران بیان کرد: پاکستان و ایران روابط بسیار خوبی دارند و ارتقای روابط با پاکستان سنگ بنای سیاست خارجی ایران است.

وی از تأکید ویژه رهبر معظم انقلاب ایران بر ارتقای روابط با پاکستان خبر داد و گفت: سفر اخیر رئیس جمهور فقید ایران در همین چارچوب صورت گرفت.

در پایان این نشست همچنین، سفیر ایران از پیام ها و احساسات گرم مردم و دولت پاکستان در راستای همدردی با مردم ایران قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1