خبر فوری

 
دیدار نماینده آلمان در امور افغانستان با اسد مجید خان معاون وزیر خارجه پاکستان
کد خبر :542752048

13:57 1402/01/09


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آلمان, پاکستان و افغانستان, دکتر اسد مجید خان, صلح افغانستان, معاون وزیر امور خارجه پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان,

معاون وزیر خارجه پاکستان در دیدار با نماینده آلمان در امور افغانستان بر عزم اسلام آباد برای همکاری در جهت ایجاد امنیت و ثبات و توسعه اقتصادی افغانستان تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| معاون وزیر خارجه پاکستان در دیدار با نماینده آلمان در امور افغانستان بر عزم اسلام آباد برای همکاری در جهت ایجاد امنیت و ثبات و توسعه اقتصادی افغانستان تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اریک کورزویل مدیر امور هند و اقیانوسیه، آسیای جنوبی و افغانستان در وزارت خارجه آلمان و نماینده این کشور در امور افغانستان روز گذشته با دکتر اسد مجید خان معاون وزیر خارجه پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه، موضوعات مورد علاقه مشترک و تحولات سیاسی امنیتی منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر اسد مجید خان معاون وزیر خارجه پاکستان در این دیدار بر تمایل و تعهد اسلام آباد نسبت به ایجاد ثبات و امنیت در افغانستان و تلاش در جهت توسعه پایدار اقتصادی این کشور تأکید نمود.

ارسال نظر

 
1