خبر فوری

 
بی ال اف: مسئولیت قتل نایب سرجوخه دلشاد در کراچی را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :542748686

10:52 1402/05/18


برچسب ها : تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای رنجرز, کراچی, کمیس کراچی,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت قتل یک عضو نیروهای امنیتی رنجرز در شهر کراچی مرکز ایالت سند پاکستان را بر عهده گرفت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت قتل یک عضو نیروهای امنیتی رنجرز در شهر کراچی مرکز ایالت سند پاکستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 8:30 شب گذشته نیروهای رنجرز ایالت سند را در حین یک عملیات اطلاعاتی در خیابان الفلاح منطقه کراچی هدف تیراندازی قرار داده و یک نیروی رنجرز به نام نایب سرجوخه دلشاد را به هلاکت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی رنجرز سند در جرایم سنگینی همچون قتل شهروندان بلوچ در عملیات های ساختگی، ربودن جوانان بلوچ و نیز یورش شبانه به منازل شهروندان بلوچ به زور اسلحه و اذیت و آزار زنان و کودکان در مناطق مختلف ایالت سند به ویژه منطقه لیاری شهر کراچی نقش و مشارکت دارد. نیروی رنجرز جوانان تحصیل کرده و بی گناه بلوچ را به بهانه عضویت آنان در گروه‌های تبهکاری در عملیات های ساختگی به شهادت می‌رساند.

سرگرد گهرام بلوچ افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد، عناصر شریک در نسل کشی ملت بلوچ و اذیت و آزار آنان به هیچ وجه بخشیده نخواهند شد، این حملات تا زمان آزادی کامل سرزمین مادری‌مان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1