خبر فوری

 
 
دیدار سفرای قرقیزستان و آذربایجان با هماهنگ کننده نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و صنعت
کد خبر :542030180

14:33 1402/02/27


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آذربایجان, پاکستان و قرقیزستان, سفیر آذربایجان, سفیر قرقیزستان,

سفرای دو کشور قرقیزستان و آذربایجان در اسلام آباد به صورت جداگانه با رانا احسان افضل خان هماهنگ کننده نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و صنعت دیدار و گفتگو کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفرای دو کشور قرقیزستان و آذربایجان در اسلام آباد به صورت جداگانه با رانا احسان افضل خان هماهنگ کننده نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و صنعت دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، خضر فرهادوف سفیر جمهوری آذربایجان در اسلام آباد روز سه شنبه با رانا احسان افضل خان هماهنگ کننده نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و صنعت دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار به بررسی سطح همکاری‌های موجود تجاری و اقتصادی میان پاکستان و آذربایجان پرداختند و نسبت به ارتقای روابط و افزایش سطح همکاری‌ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علاوه بر این سفیر قرقیزستان در اسلام آباد نیز با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان در اسلام آباد با هماهنگ کننده نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و صنعت به دیدار و رایزنی پرداخت.

اولانبک توتویایف و رانا احسان افضل خان در این دیدار در خصوص ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه دوستانه و سطح همکاری‌های موجود میان اسلام آباد و بیشکک بحث و گفتگو نمودند.

ارسال نظر

 
1