خبر فوری

 
تأکید وزیر کشور پاکستان بر اهمیت مناسبات دوستانه خود با عراق
کد خبر :532432693

12:27 1402/05/06


برچسب ها : اربعین حسینی, اسلام آباد, پاکستان و عراق, حامد عباس, رانا ثناء الله, زائران پاکستانی, سفیر عراق, وزیر کشور پاکستان,

وزیر کشور پاکستان در دیدار سفیر عراق در اسلام آباد بر اهمیت مناسبات دوستانه و دیرینه میان پاکستان و عراق تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر کشور پاکستان در دیدار سفیر عراق در اسلام آباد بر اهمیت مناسبات دوستانه و دیرینه میان پاکستان و عراق تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حامد عباس لفته سفیر عراق در اسلام آباد روز جمعه با رانا ثناء الله وزیر کشور پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

دو طرف در این دیدار به بررسی سطح مناسبات دوستانه و روابط نزدیک موجود میان پاکستان و عراق پرداخته و بر عزم و تعهد خود برای ارتقای بیش از پیش روابط موجود به ویژه توسعه روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی تأکید کردند.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی وزارت کشور پاکستان، رانا ثناء الله در این دیدار با تأکید بر اهمیت و جایگاه روابط ویژه عراق برای دولت اسلام آباد مناسبات دوجانبه را مبتنی بر ارزش‌های مشترک مذهبی و فرهنگی میان دو کشور عنوان نمود.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان می‌تواند در زمینه تربیت نیرو در بخش‌های پلیس و پزشکی قانونی با عراق همکاری نماید.

در ادامه این دیدار حامد عباس لفته از وزیر کشور پاکستان برای سفر به عراق دعوت به عمل آورد.

وی سپس طی سخنانی با اشاره به سفر سالانه قریب به 200 هزار نفر از زائران پاکستانی به عراق اظهار داشت: زائران پس انداز تمامی زندگی خود را صرف هزینه سفر می‌کنند و ما در تلاش هستیم تمامی تسهیلات ممکن را برای آنان فراهم سازیم.

وزیر کشور پاکستان از تلاش‌های همه جانبه سفیر عراق در توسعه روابط میان دو کشور تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1