خبر فوری

 
 
افزایش اقدامات تروریستی: دستور پلیس پیشاور برای استفاده نیروها از کلاه و جلیقه ضد گلوله
کد خبر :532170982

14:07 1401/09/15


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تشدید تدابیر امنیتی, حملات تروریستی, قتل های هدفمند, نیروهای امنیتی پاکستان,

به دنبال افزایش اقدامات تروریستی در مناطق مختلف ایالت خیبر پختون خوا و قتل هدفمند نیروهای امنیتی، پلیس پیشاور نیروهای خود را ملزم به استفاده از کلاه و جلیقه ضد گلوله جهت افزایش سطح ایمنی نموده است.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| به دنبال افزایش اقدامات تروریستی در مناطق مختلف ایالت خیبر پختون خوا و قتل هدفمند نیروهای امنیتی، پلیس پیشاور نیروهای خود را ملزم به استفاده از کلاه و جلیقه ضد گلوله جهت افزایش سطح ایمنی نموده است.

طبق جدیدترین بخشنامه ابلاغی پلیس پیشاور به نیروهای خود در سطح شهر، نیروهای پلیس علاوه بر داشتن الزام به استفاده از کلاه و جلیقه ضد گلوله، حق استفاده از تلفن همراه را نیز نخواهند داشت.

همچنین تمام نیروهای پلیس در حین انجام وظیفه باید آماده و هوشیار به محیط باشند، در این راستا جاده‌های رنگ، جی تی، کوهات، چارسده از جمله مناطق حساس اعلام شده‌اند.

لازم به ذکر است در پی تشدید حملات تروریستی از سوی تحریک طالبان پاکستان در مناطق مختلف ایالت خیبر پختون خوا وضعیت امنیتی این ایالت بار دیگر رو به وخامت گراییده است و مناطق مختلف این ایالت هر روزه شاهد حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی است.

تحریک طالبان پاکستان چندی پیش از پایان توافق آتش بس با نیروهای امنیتی پاکستان خبر داد و به عناصر خود دستور داد پس از کسب موقعیت مناسب نیروهای امنیتی را در هر نقطه از کشور هدف قرار دهند.

ارسال نظر

 
1