خبر فوری

 
حملات تحریک طالبان به مواضع ارتش پاکستان در وزیرستان‌های شمالی و جنوبی
کد خبر :532104095

13:00 1402/06/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, سازمان استخبارات نظامی, محمد خراسانی, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌های مختلف خود از حمله به مواضع ارتش پاکستان در وزیرستان‌های شمالی و جنوبی و نیز دستگیری یک افسر سازمان استخبارات نظامی پاکستان در پیشاور خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌های مختلف خود از حمله به مواضع ارتش پاکستان در وزیرستان‌های شمالی و جنوبی و نیز دستگیری یک افسر سازمان استخبارات نظامی پاکستان در پیشاور خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان به دنبال دریافت گزارش از سوی بخش اطلاعات طالبان(TIA) یک فرد نوجوان که برای سازمان استخبارات نظامی پاکستان(MI) به جاسوسی می‌پرداخت را در منطقه شیرکره از توابع پیشاور را دستگیر کردند.

وی افزود: با تضمین بزرگان منطقه و با در نظر داشت سن کم این فرد، وی را به شرط عدم مخبری و جاسوسی طالبان آزاد کردیم. ما از تمام ملت پاکستان درخواست می‌کنیم فرزندان خود را تحت نظر داشته باشند تا این‌گونه توسط نهادهای امنیتی مورد استفاده قرار نگیرند و آنان را از مرگ نجات دهند.

سخنگوی تحریک طالبان پاکستان همچنین در بیانیه دیگر خود از حمله به سنگر ارتش پاکستان واقع در منطقه غورغوری در بخش سرویکی شهرستان وزیرستان جنوبی خبر داد و افزود: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان سنگر ارتش را هدف حمله قرار دادند که احتمال وقوع خسارات مالی و جانی برای دشمن وجود دارد، در حالی که یک پهپاد دشمن نیز از سوی مجاهدان هدف قرار گرفت.

تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان همچنین به صورت هم‌زمان سنگر ارتش در منطقه خدی مارکت در بخش میرعلی شهرستان وزیرستان شمالی را هدف حمله قرار دادند.

طبق بیانیه این گروه تروریستی در این حمله از سلاح‌های سبک و سنگین استفاده شد که احتمال به همراه داشتن تلفات جانی در آن وجود دارد.

ارسال نظر

 
1