خبر فوری

 
"تقویت بیشتر تجارت میان دو کشور پاکستان و بلغارستان ضروری است"
کد خبر :531515657

14:00 1402/12/08


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع لاهور, پاکستان و بلغارستان, روابط دوجانبه, سفیر بلغارستان در پاکستان, همکاری اقتصادی,

ایرینا گانشف سفیر بلغارستان طی گفت و گو در اتاق بازرگانی و صنعت لاهور بر لزوم تقویت بیشتر روابط تجاری میان دو کشور پاکستان و بلغارستان براساس ظرفيت موجود تاكيد كرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| ایرینا گانشف سفیر بلغارستان طی گفت و گو در اتاق بازرگانی و صنعت لاهور ضمن تاکید بر لزوم تقویت بیشتر روابط تجاری میان دو کشور پاکستان و بلغارستان، اظهار داشت: دو کشور به طور کامل از پتانسیل و ظرفیت موجود تجاری استفاده بهینه را نمی کنند.

وی ادامه داد: بلغارستان فرصت های گسترده ای برای همکاری تجاری در زمینه فرآوری مواد غذایی، کشاورزی، فناوری اطلاعات و فناوری های جدید و غیره دارد. بلغارستان درحال صادرات گندم به پاکستان و واردات محصولات نساجی از این کشور می باشد.

سفیر افزود: بلغارستان از سال 2007 میلادی عضو اتحادیه اروپا است و سیستم مالیات مناسب برای سرمایه گذاران می باشد درحالیکه این مسیری برای دسترسی به بازار اتحادیه اروپا با 1.3 میلیارد مصرف کننده را فراهم می کند.

ایرینا گانشف، گفت: بلغارستان در زمینه فناوری اطلاعات، خودروسازی، مهندسی مکانیک، الکترونیک، رباتیک، ساخت، محصولات پلاستیکی و لاستیکی تخصص دارد و در زمینه موبایل اینترنتی و تحقیقات مصنوعی نیز از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. اتاق بازرگانی لاهور را از نمایشگاه هایی که در سال جاری میلادی در بلغارستان برگزار خواهند شد آگاه خواهیم کرد تا این اتاق بتواند شرکت کند.

ارسال نظر

 
1