خبر فوری

 
وزیر فدرال پاکستان: حزب اغتشاش در حقیقت بمب سیاسی اسرائیل است
کد خبر :531317840

14:03 1403/07/16


برچسب ها : PTI, احسن اقبال, اسرائیل, اسلام آباد, بازداشت, پاکستان و اسرائیل, حزب تحریک انصاف پاکستان, درگیری, دستگیری, رژیم صهیونیستی, عمران خان, وزیر برنامه ریزی توسعه و اقدامات ویژه پاکستان,

وزیر فدرال پاکستان طی سخنانی حزب تحریک انصاف پاکستان را به دلیل تشدید ناآرامی ها در پایتخت این کشور، حزب اغتشاش توصیف کرده و خاطر نشان کرد که این حزب بمب سیاسی اسرائیل در کشور است.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| درگیری میان طرفداران حزب تحریک انصاف پاکستان با نیروهای امنیتی در پایتخت این کشور همچنان جریان دارد و موجب تشدید ناآرامی ها در اسلام‌آباد شده است.

 

وزیر کشور پاکستان طی سخنانی از بازداشت 564 تن از طرفداران این حزب در پایتخت خبر داد و گفت: با عناصری که به مقابله با نیروهای امنیتی بپردازند، با دستان آهنین و قاطع برخورد خواهد شد.

از طرفی پروفسور احسن اقبال وزیربرنامه ریزی، توسعه و اقدامات ویژه پاکستان در پیامی حزب تحریک انصاف را حزب اغتشاش توصیف کرد و گفت: حزب اغتشاش در حقیقت بمب سیاسی اسرائیل است.

وی با اشاره به حمله انتحاری تجزیه طلب های بلوچ در نزدیکی فرودگاه کراچی علیه مهندسان چینی، نوشت: تروریسم علیه برادران چینی در کراچی و از طرفی موج ناآرامی ها و تحصن حزب انتشار در پایتخت بخشی از بازی دشمنان این کشور است.

احسن اقبال با تاکید بر اینکه اکنون باید برای همه واضح شده باشد که این حزب اغتشاش در حقیقت بمب سیاسی اسرائیل است خاطر نشان کرد که این گروه دستورکار نابودی ثبات اقتصادی و سیاسی پاکستان را دنبال می کند .

شایان ذکر است اعتراضات ادامه دار طرفداران حزب تحریک انصاف در اسلام‌آباد پایتخت پاکستان حلقه ای از زنجیره اقدامات این حزب برای آزادی عمران خان از بند زندان می باشد.

ارسال نظر

 
1