خبر فوری

 
محکومیت اظهارات وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص استفاده از بمب هسته ای از سوی رئیس مجلس ملی پاکستان
کد خبر :530662732

09:41 1402/08/15


برچسب ها : بمب هسته ای, پاکستان و فلسطین, تسلیحات هسته ای, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, رژیم صهیونیستی, غزه, محکوم کردن, محکومیت, نوار غزه,

راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان طی پیامی اظهارات وزیر کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده از تسلیحات هسته ای علیه نوار غزه را به شدت محکوم کرد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان طی پیامی اظهارات وزیر کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده از تسلیحات هسته ای علیه نوار غزه را به شدت محکوم کرد .

وی ادامه داد که تهدید به استفاده از تسلیحات هسته ای علیه مردم مظلوم فلسطین، گواهی بر وحشیگری و جنگ افروزی اسرائیل است و اسرائیل در مستی قدرت درحال بمباران بی رویه بر غزه می باشد.

وی در ادامه با اشاره به این که هزاران کودک، زن و افراد بزرگسال فلسطینی هدف جنایات اسرائیل قرار گرفته اند، از قدرت های بین المللی خواست تا جهت متوقف کردن جنون جنگی و دیوانه وار اسرائیل اقدامات فوری انجام دهند.

راجا پرویز اشرف ضمن ابراز همدردی با مردم فلسطین، تصریح داشت که به هرگونه کمک ممکن برای آنها ادامه خواهیم داد.  

شایان ذکر است آمیخا الیاهو وزیر کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استفاده از بمب اتمی علیه نوار غزه را به عنوان گزینه روی میز اسرائیل پیشنهاد و با اجازه ورود هرگونه کمک بشردوستانه به این منطقه مخالفت کرده بود.

او همچنین از ادامه شهرک سازی دفاع کرده و گفته بود که هرکس پرچم فلسطین یا حماس را برافراشته باید از روی زمین محو شود.

ارسال نظر

 
1