خبر فوری

 
 
دیدار سفیر پاکستان در چین با وزیر و معاون وزیر خارجه مغولستان
کد خبر :529614353

16:14 1402/01/11


برچسب ها : پاکستان و مغولستان, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در چین, معاون وزیر امور خارجه مغولستان, معین الحق, وزیر امور خارجه مغولستان,

معین الحق سفیر پاکستان در چین و سفیر غیر مقیم این کشور در مغولستان امروز جمعه با وزیر و معاون وزیر امور خارجه مغولستان به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.


اولان باتور: به گزارش راز نیوز| معین الحق سفیر پاکستان در چین و سفیر غیر مقیم این کشور در مغولستان امروز جمعه با وزیر و معاون وزیر امور خارجه مغولستان به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، معین الحق سفیر غیر مقیم جمهوری اسلامی پاکستان در اولان باتور در ادامه دیدار با مقامات عالی رتبه مغولستان در جریان سفر به این کشور ظهر امروز با خانم باتس تسگ باتمونخه وزیر امور خارجه مغولستان دیدار نمود.

در این دیدار توسعه همکاری‌ها میان دو کشور در زمینه‌هایی همچون صنعت نساجی، کشاورزی و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این دیدار معین الحق از وزیر خارجه مغولستان برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

سفیر پاکستان همچنین به صورت جداگانه با امراتوشین گومبوسرن معاون وزیر خارجه مغولستان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی نمود.

دو طرف در این دیدار ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه به قدمت 6 دهه را مورد بررسی قرار دادند و نسبت به ارتقای همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مورد علاقه و در جهت منافع متقابل تأکید کردند.

 

ارسال نظر

 
1