خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ علیه مواضع ارتش پاکستان در مناطق کیچ و پنجگور ایالت بلوچستان
کد خبر :527086033

14:24 1402/05/08


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, پنجگور, تربت, جاسوس, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ, شهرستان پنجگور,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ طی انتشار بیانیه مسئولیت حمله به حمله به مواضع ارتش پاکستان در مناطق تربت و پنجگور را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ طی انتشار بیانیه مسئولیت حمله به حمله به مواضع ارتش پاکستان در مناطق تربت و پنجگور را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات، شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ طی عملیاتی در نزدیکی هتل گمشاد بخش تربت شهرستان کیچ، یک جاسوس دستگاه های نظامی ارتش پاکستان به نام غلام یاسین را به هلاکت رساندند.

در این خصوص جیئند بلوچ به صاحبان و مالکان هتل های بخش تربت خاطر نشان کرد که از دادن محل اقامت به چنین افرادی جدا خودداری نمایند در غیر این صورت مسئولیت جان و مال شان بر عهده خودشان خواهد بود.

از سوی دیگر، شبه نظامیان بلوچ طی عملیاتی دیگر صبح امروز پایگاه مرکزی ارتش پاکستان را در منطقه چتکان شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان توسط صلاح های سنگین و نارنجک انداز مورد هدف قرار دادند که بر اثر ان یک سرباز کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

وی در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: حملات ارتش آزادی بخش بلوچ علیه ارتش پاکستان و سازمان های وابسته به آن تا آزادی سرزمین بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1