خبر فوری

 
بی ال ای: مسئولیت حملات علیه نیروهای پاکستانی را بر عهده می گیریم
کد خبر :526168244

10:18 1403/05/25


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, زامران, شهرستان خضدار, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

گروه شبه نظامی تجزیه طلب بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) مسئولیت حملات مختلف علیه نیروهای پاکستانی در کویته، زامران، نوشکی و خضدار را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه شبه نظامی تجزیه طلب بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) مسئولیت حملات مختلف علیه نیروهای پاکستانی در کویته، زامران، نوشکی و خضدار را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: مبارزان بی ال ای شب گذشته مراسم جشن به اصطلاح آزادی پاکستان که در استادیوم شهید نواب اکبر بگتی شهر کویته در حال برگزاری بود را توسط اسلحه نارنجک انداز نشانه گرفتند.

وی گفت: مبارزان بلوچ ما همچنین امشب در یک عملیات دیگر مراسم جشن به اصطلاح آزادی پاکستان در نزدیکی ایستگاه راه آهن را به وسیله بمب هدف قرار دادند. همزمان یک تیم دیگر از مبارزان بی ال ای دبیرخانه کویته را نیز با شلیک 4 گلوله اسلحه نارنجک انداز هدف قرار دادند.

وی افزود: علاوه بر این مبارزان بی ال ای پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی در منطقه اختر آباد شهر کویته را هدف حمله نارنجکی قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی دشمن زخمی شدند.

سخنگوی بی ال ای عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما همچنین صبح امروز پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی در منطقه صابونی شهرستان زامران را از 2 جانب هدف حمله قرار دادند.

وی تصریح کرد: مبارزان بلوچ ابتدا توسط اسلحه تک تیرانداز یک نظامی را به هلاکت رسانده و سپس با استفاده از سلاح های سنگین به سمت مواضع دشمن یورش بردند که در نتیجه آن 3 تن از نظامیان زخمی شدند، همچنین دوربین های مداربسته ارتش اشغالگر پاکستانی نیز منهدم گردید.

جیئند بلوچ گفت: در یک حمله دیگر مبارزان بلوچ ما محل سکونت یک عضو جوخه مرگ حکومتی به نام یونس محمد شهی در شهرستان خضدار را با پرتاب نارنجک هدف قرار دادند.

وی افزود: در حمله مبارزان بلوچ به نیروهای ارتش اشغالگر پاکستانی در منطقه زور آباد شهرستان نوشکی نیز دست کم 2 نظامی زخمی شدند.

وی در پایان این بیانیه اعلام داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را می پذیرد. تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر پاکستانی از بلوچستان مبارزات ما ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1