خبر فوری

 
تأکید اسحاق دار بر اهمیت همکاری های منطقه ای برای مقابله با چالش های نوظهور جهانی
کد خبر :525909542

14:58 1403/05/31


برچسب ها : دبیرکل کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا, محمد اسحاق دار, وزارت خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان, کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا,

دبیرکل کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا (CICA) طی سفر به اسلام آباد در دفتر وزارت خارجه پاکستان مورد استقبال محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه این کشور قرار گرفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | کایرات ساریبای دبیرکل کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا (CICA) طی سفر به اسلام آباد در دفتر وزارت خارجه پاکستان مورد استقبال محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه این کشور قرار گرفت.

محمد اسحاق دار بر پایبندی پاکستان به دیدگاه کنفرانس تعامل و اعتماد سازی برای امنیت پایدار در آسیا و بر لزوم برقراری صلح پایدار و توسعه در منطقه تاکید کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان بر اهمیت دیپلماسی پیشگیرانه، چندجانبه گرایی و همکاری های منطقه ای برای مقابله با چالش های نوظهور جهانی پافشاری کرد.

وی همچنین بر لزوم پرداختن به علل ریشه ای اختلافات مداوم و جستجوی راه حل های مستحکم برای صلح و توسعه پایدار در کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در منطقه آسیا تاکید کرد.

دبیرکل کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا با قدردانی از نقش فعال و سازنده پاکستان در CICA، در مورد فعالیت‌های جاری و چشم‌انداز آینده CICA توضیحاتی را به وزیر امور خارجه پاکستان ارائه کرد.

ارسال نظر

 
1