خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حملات در قلات و تربت را بر عهده گرفت
کد خبر :525448235

11:04 1402/05/17


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, شهر تربت, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حملات علیه عناصر وابسته به ارتش اشغالگر پاکستان و نهادهای امنیتی را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حملات علیه عناصر وابسته به ارتش اشغالگر پاکستان و نهادهای امنیتی را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما در دو حمله جداگانه در قلات و تربت عناصر وابسته به ارتش اشغالگر پاکستان و نهادهای امنیتی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو تن کشته شدند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما شب گذشته در منطقه جوهان کراس از توابع منگچر شهرستان قلات یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان را هدف تیراندازی قرار داده و به هلاکت رساندند، این جاسوس ارتش پاکستان از مدت زیادی در پوشش یک فرد دیوانه اقدام به مخبری برای ارتش اشغالگر پاکستان و نهادهای امنیتی در منطقه منگچر و شهر قلات می‌کرد.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ همچنین امروز به صورت هم‌زمان یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان به نام سفیان فرزند عبدالحمید ساکن کراچی را در منطقه مسکونی سنگانی سر شهر تربت به ضرب گلوله به قتل رساندند.

وی افزود: این فرد به دستور ارتش دشمن به فعالیت جاسوسی در بندر گوادر مشغول بود و پس از آن به تربت منتقل شد و از چندین روز گذشته در منطقه مسکونی شهر تربت پنهان شده بود.

وی تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه چند روز گذشته خود در مورخه 7 مرداد ماه صراحتاً اعلام کرده بود صاحبان هتل‌ها و خانه‌های واقع در شهر تربت و مناطق حومه از اسکان دادن این‌گونه افراد خودداری کنند در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت مالی و جانی بر عهده خودشان خواهد بود.

وی در پایان بار دیگر تأکید کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد و حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستانی و تمامی شرکای آن تا زمان دستیابی به اهداف تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1