خبر فوری

 
حمله عناصر تجزیه طلب سند به عضو گروه تروریستی لشکر طیبه در نوابشاه
کد خبر :525384023

12:01 1402/05/10


برچسب ها : SRA, ارتش انقلابی سندهو دیش, پذیرش مسئولیت حمله, تروریست های لشکر طیبه, تیراندازی, جماعت الدعوه, حمله مسلحانه, لشکر طیبه, نوابشاه,

سخنگوی ارتش انقلابی سند SRA در پیامی بیان داشت که سردار حسین آرائین پیمانکار پنجابی و یکی از رهبران سازمان جماعت الدعوه (لشکر طیبه) را در خیابان دیران واقع در قاضی احمد نوابشاه مورد حمله قرار دادیم.


سند: به گزارش راز نیوز| سودهو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سند SRA در پیامی بیان داشت که صبح امروز 10 مرداد سردار حسین آرائین پیمانکار پنجابی و یکی از رهبران سازمان جماعت الدعوه (لشکر طیبه) را در خیابان دیران واقع در قاضی احمد نوابشاه مورد حمله قرار دادیم.

وی افزود: سردار حسین یکی از عوامل مهم آژانس های اطلاعاتی پاکستان است که با کمک نهادهای اطلاعاتی مشغول مدیریت یک شبکه جماعت الدعوه (لشکر طیبه) بود. وی در سال 2018 میلادی از طریق تحریک الله اکبر جنبش سیاسی جماعت الدعوه در نوابشاه به عنوان نامزد انتخاباتی شرکت کرده بود و نقش فعالی در اسکان دادن به پنجابی های مهاجر در نوابشاه و نواحی اطراف آن داشت.

سخنگو در ادامه تصریح داشت که SRA به مبارزه خود برای نجات و دفاع از هر اینچ سند از جمله زمین، منابع، رودخانه ها و دریاها و کوه کارونجهار ادامه خواهد داد. اس آر آ به همراه پیمانکاران و مهاجران پنجابی، به تمامی پیمانکاران غیربومی هشدار می دهد که سرزمین سند را ترک کنند.

وی اذعان داشت که مقاومت تا آزادی کامل سرزمین سند جریان خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1