خبر فوری

 
ارتش آزادی بخش بلوچ: مسئولیت حملات بولان و هرنائی را قبول می کنیم
کد خبر :525252650

10:52 1402/05/01


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, بلوچستان پاکستان, بولان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, هرنائی,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در بیانیه ای مسئولیت حملات علیه نیروهای امنیتی در بولان و هرنائی را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در بیانیه ای مسئولیت حملات علیه نیروهای امنیتی در بولان و هرنائی را برعهده گرفت.

به گفته سخنگو: شبه نظامیان، تراکتور حامل آب برای پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان را در منطقه منصور تاپ واقع در پیراسماعیل شهر بولان با بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند که درپی انفجار، خسارت قابل توجهی به تراکتور وارد آمد درحالیکه راننده آن نیز زخمی شد.

وی تصریح داشت که نیروهای امنیتی اعزامی به محل انفجار را مجددا با انفجاری دیگر مورد حمله قرار دادیم که منجر به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن یک تن دیگر شد.

جیئند بلوچ با اشاره به حمله در هرنائی اظهار داشت که فدائیان سازمان مورخه 21 ژوئیه 2023-30 تیر یک دکل مخابراتی را در منطقه چپرلیت در هرنائی با نصب مواد منفجره منهدم کردند. دکل مخابراتی مذکور در نزدیکی پاسگاه ارتش با اهداف نظامی نصب شده بود.

سخنگوی این سازمان تجزیه طلب بلوچ با بیان اینکه مسئولیت سه حمله فوق را ارتش آزادی بخش بلوچ قبول می کند، بیان داشت که حملات علیه ارتش اشغالگر پاکستان و شرکای آن ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1