خبر فوری

 

دبی: به گزارش راز نیوز | فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در امارات متحده عربی با عبدالرحمن عبدالمنان الاعور وزیر منابع انسانی و امارات سازی در دبی دیدار و رایزنی کرد.

ترمذی از طرف چودری سالک حسین وزیر پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی مراتب احترام و قدردانی خود را به وزیر منابع انسانی امارات متحده عربی ابلاغ کرد.

در این نشست بر روی موضوعات مورد علاقه دوجانبه به ویژه مسائل مربوط به دیاسپورای پاکستانی که در بخش های مختلف امارات متحده عربی فعالیت می کنند، تمرکز شد.

سفیر ترمذی همچنین از رهبری امارات متحده عربی به دلیل اعتماد فراوان به پاکستان به عنوان کشوری برادر و دوست تقدیر کرد و از دولت و مردم امارات به دلیل میزبانی از حدود یک میلیون 700 هزار پاکستانی که با ارسال حواله به کشورشان از خانواده و کشور خود حمایت می کنند، قدردانی نمود.

هر دو طرف بر نقش مهم پاکستانی ها در توسعه امارات متحده عربی و پتانسیل و فرصت های فوق العاده برای تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف تأکید کردند.

به منظور تسهیل پاکستانی‌های جویای کار در امارات متحده عربی، این نشست بر تقویت همکاری های متقابل با هدف کارآمدی در صدور ویزا، غربالگری، تأیید اسناد و غیره متمرکز شد.

وزیر منابع انسانی امارات متحده عربی تمام کمک های ممکن را در ساده سازی خدمات همسو با ویزا، به ‌ویژه به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه های فن‌آوری برای به حداقل رساندن تعاملات انسانی و تضمین شفافیت ارائه کرد.

وی افزود: پاکستانی ها به ایفای نقش خود در پیشرفت امارات متحده عربی ادامه خواهند داد و هر دو طرف در صورت وجود، برای کاهش چالش ها با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

در پایان این نشست همچنین سفیر پاکستان اظهاراتی در خصوص بیمه درمانی کارگران پاکستانی ارائه کرد و توافق شد که هر دو طرف برای رسیدگی به مسائل مرتبط و تشویق کارگران به انتخاب طرح های بیمه درمانی از نزدیک با یکدیگر همکاری کنند.

ارسال نظر

 
1