خبر فوری

 
 
بی ال ای مسئولیت دو عملیات مختلف در بلوچستان پاکستان را پذیرفت
کد خبر :524531188

09:24 1403/02/19


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, دوربین مداربسته, زامران, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه‌ای مسئولیت 2 عملیات مختلف علیه نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان زامران ایالت بلوچستان را پذیرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه‌ای مسئولیت 2 عملیات مختلف علیه نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان زامران ایالت بلوچستان را پذیرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما شب گذشته دوربین نظارتی و دیگر تجهیزات ارتباطاتی که از سوی ارتش پاکستان در منطقه پنگزان شهرستان زامران نصب شده بود را به همراه صفحه‌های خورشیدی و سیستم برق آن مورد حمله قرار داده و منهدم کردند.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما هم‌زمان نیروهای پیاده ارتش دشمن که در محل حضور یافته بودند را هدف قرار دادند، یک نظامی دشمن توسط تک تیراندازان ما نشانه گرفته شده و در دم به هلاکت رسید.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما پس از آن به وسیله سلاح‌های سنگین نیروهای دشمن را هدف قرار دادند که تلفات بیشتر را برای دشمن به همراه داشت.

جیئند بلوچ گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد. حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستان تا زمان خروج کامل آنها از بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1