خبر فوری

 
جان باختن یک مسلمان درپی حمله اوباش هندو به کامیون حامل استخوان های گاو در ایالت بهار
کد خبر :515721209

14:31 1402/04/09


برچسب ها : افراط گرایان هندو, حمله, دهلی نو, مسلمانان هند, هند, هندوئیسم, هندوستان,

اواخر شب چهارشنبه در منطقه ساران ایالت بهار راننده مسلمان کامیون حامل استخوان‌های حیوانات درپی حمله افراط گرایان هندو، جان خود را از دست داد.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| اواخر شب چهارشنبه در منطقه ساران ایالت بهار هند راننده مسلمان کامیون حامل استخوان‌های حیوانات درپی حمله افراط گرایان هندو، جان خود را از دست داد.

گفتنی است محمد ظهیر الدین 55 ساله از روستای مجهوالیا در نزدیکی پاسگاه پلیس در منطقه ساران طی حمله افراط گرایان هندو، پس از خون ریزی فراوان به دلیل ضربات شدید از دنیا رفت.

براساس گزارش، خودروی حامل استخوان های حیوانات درحال حرکت به سمت کارخانه ناگارا بود که در منطقه ساران خراب می شود، با رسیدن تعدادی از کارگران کارخانه برای برطرف کردن مشکل فنی خودرو، تعدادی از افراط گرایان ساکن منطقه نزدیک کامیون شده و در مورد بار داخل کامیون پرس و جو کردند. پس از متوجه شدن این امر که کامیون حامل بار استخوان گاو و گوسفند می باشد، شروع به ضرب و شتم کارگران و فرد راننده کامیون کردند؛ تمامی افراد موفق به فرار از محل شدند اما شخص راننده به دلیل مصدومیت توسط ضربات سنگین اوباش از پای درآمده و جان خود را از دست داد.

 

گفتنی است اوباش با خشم از این امر که مسلمانان در آستانه عید قربان خدایان آنها را قربانی می کنند، این اقدام وحشیانه را انجام دادند.

از طرفی به دلیل عدم ورود کلانتری پلیس منطقه جلال پور که به گفته شاهدان، حادثه در نزدیکی این کلانتری رخ داده است، مورد شماتت توسط برخی کاربران در فضای مجازی قرار گرفته و نیروی پلیس به عنوان شاهد بر این جرم توصیف شده است.

براساس برخی گزارشات، تاکنون 7 تن در اتهام به دست داشتن در این حادثه دستگیر شده اند.

ارسال نظر

 
1