خبر فوری

 
توافق پاکستان و بلاروس برای توسعه همکاری های مشترک در حوزه های کشاورزی، صنایع و دامداری
کد خبر :512574968

11:01 1403/07/05


برچسب ها : پاکستان و بلاروس, رانا تنویر حسین, روابط دو جانبه, وزیر صنایع و تولید پاکستان, کشاورزی,

در نشست هیئتی از بلاروس با وزیر صنایع و تولیدات پاکستان، طرفین برای توسعه همکاری ها در حوزه های کشاورزی، صنایع و دامداری توافق کردند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| رانا تنویر حسین وزیر صنایع و تولیدات پاکستان با برجسته سازی این موضوع که پاکستان برای روابط خود با بلاروس اهمیت بسزایی قائل است، خاطر نشان کرد که به دنبال توسعه همکاری های دوطرفه در بخش های صنایع، کشاورزی و دامداری هستیم.

روز گذشت هیئتی از بلاروس به سرپرستی وادم شگوئیکو معاون وزیر کشاورزی و آندری کوزنتسوف معاون وزیر صنعت با رانا تنویر حسین وزیر فدرال پاکستان در اسلام‌آباد دیدار کرد.

طبق اعلامیه وزارت صنعت و تولیدات پاکستان: کارخانه تراکتور سازی بلاروس در پاکستان راه اندازی می شود و دو طرف توافق کردند در زمینه پروژه مشترک واکسن FMV و آموزش و ظرفیت سازی مهندسان کشاورزی در طراحی ماشین آلات در پاکستان همکاری کنند. همچنین بلاروس مراکز آزمایش ماشین آلات کشاورزی را در پاکستان راه اندازی خواهد کرد.

وزیر فدرال در ادامه خواستار دسترسی صادرات میوه پاکستانی در بازار بلاروس شد و اظهار کرد که آماده همکاری برای تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپزشکی هستیم.

ارسال نظر

 
1