خبر فوری

 
 
محسن نقوی: هفته آینده زندانیان پاکستانی در سریلانکا به وطن خود باز می گردند
کد خبر :512377378

13:02 1403/04/29


برچسب ها : آزادی زندانیان, پاکستان و سریلانکا, روابط دوجانبه, سید محسن نقوی, مبارزه با مواد مخدر, همکاری دوجانبه, وزیر کشور پاکستان, کمیساریای عالی سریلانکا,

مقامات پاکستان و سریلانکا بر انجام اقدامات لازم برای آزادی زندانیان پاکستانی در سریلانکا توافق کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مقامات پاکستان و سریلانکا بر انجام اقدامات لازم برای آزادی زندانیان پاکستانی در سریلانکا توافق کردند.

این توافق در نشستی که میان موهان ویجایو کرما کمیساریای عالی سریلانکا با محسن نقوی وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد برگزار شد، صورت گرفت.

در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه و آزادی زندانیان پاکستانی در سریلانکا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد اقدامات لازم از جانب دو طرف برای آزادی زندانیان پاکستانی در سریلانکا انجام شود.

کمیساریای عالی سریلانکا از همه حمایت های ممکن برای آزادی زندانیان پاکستانی اطمینان داد که این اقدام مورد تحسین و تقدیر محسن نقوی وزیر کشور پاکستان قرار گرفت.

بر اساس بیانیه صادر شده در این دیدار، مقامات دو کشور تصمیم گرفتند تا 7 روز دیگر زندانیان پاکستانی در سریلانکا را به وطن خود بازگردانند.

در همین حال، محسن نقوی از گسترش روابط و همکاری میان پاکستان و سریلانکا ابراز خرسندی کرد و گفت: مراحل بازگشت شهروندان پاکستانی زندانی در سریلانکا در حال نهایی شدن است.

وی افزود: اقدامات فوری برای توسعه بیشتر روابط دوجانبه ضروری است و ترویج همکاری های متقابل در مبارزه با مواد مخدر و امنیت مرزها نیاز روز است.

در پایان این نشست کمیساریای عالی سریلانکا بیان کرد: سریلانکا برای روابط خود با پاکستان اهمیت زیادی قائل است.

 

 

 

ارسال نظر

 
1