خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت دو عملیات مختلف در بلوچستان پاکستان را بر عهده گرفت
کد خبر :512181122

09:55 1403/02/04


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ, منطقه زامران,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های مبارز مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت دو عملیات مختلف در مناطق قلات و زامران را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های مبارز مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت دو عملیات مختلف در مناطق قلات و زامران را برعهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما شب گذشته پاسگاه‌های نگهبانی یکی از اردوگاه‌های مرکزی ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه جوهان شهرستان قلات را به وسیله سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن دست کم 2 نظامی دشمن کشته شده و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک عملیات دیگر به صورت هم‌زمان تأسیسات ارتباطاتی ارتش اشغالگر پاکستان و سیستم خورشیدی آن واقع در منطقه جالگی از توابع زامران را منهدم نمودند.

وی تصریح کرد: در این هنگام ارتش دشمن که دچار سردرگمی شده بود اقدام به شلیک خمپاره به سوی مناطق اطراف نمود؛ اما فدائیان بلوچ ما تحت یک برنامه ریزی پس از انجام عملیات به پناهگاه‌های امن خود رسیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو حمله را بر عهده می‌گیرد. تا زمان خروج کامل ارتش اشغالگر پاکستانی از سرزمین بلوچستان حملات ما تداوم خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1