خبر فوری

 
 
تعهد پاکستان و برونئی در راستای تقویت همکاری های دوجانبه در بخش های دفاع و امنیت
کد خبر :510177984

12:45 1402/08/04


برچسب ها : پاکستان و برونئی, تولیدات دفاعی, روابط دوجانبه, روابط نظامی, معاون وزیر دفاع, همکاری دفاعی,

ششمین دور کمیته کاری دفاع مشترک پاکستان_برونئی به ریاست سپهبد بازنشسته حمود الزمان معاون وزیر دفاع پاکستان و سرتیپ بازنشسته داتو سیری معاون وزیر دفاع برونئی در ساختمان وزارت دفاع پاکستان در راولپندی، برگزار شد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ششمین دور کمیته کاری دفاع مشترک پاکستان_برونئی که از تاریخ 1 آبان در وزارت دفاع پاکستان آغاز شده بود، روز چهارشنبه 3 آبان با تعهد به تقویت همکاری های دوجانبه در بخش های دفاع و امنیت به ریاست سپهبد بازنشسته حمود الزمان معاون وزیر دفاع پاکستان و سرتیپ بازنشسته داتو سیری معاون وزیر دفاع برونئی، به پایان رسید.

در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله تمامی ابعاد همکاری های دفاعی فیمابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دو کشور توافق کردند که نشست بعدی این مجمع در برونئی برگزار شود.

هر دو طرف از زمینه های مختلف مورد علاقه مشترک از جمله امنیت، مبارزه با تروریسم و ​​محیط کنونی منطقه ابراز خرسندی کردند. همچنین مسائل مربوط به آموزش نظامی، تبادل هیئت ها و تولید مشترک تجهیزات دفاعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتگو در فضای بسیار دوستانه انجام شد و رهبران این هیئت متعهد شدند که برای تقویت همکاری ها در زمینه های مرتبط با دفاع و امنیت با یکدیگر همکاری کنند.

ارسال نظر

 
1