خبر فوری

 
سومین کشتی جنگی حنین ساخته شده در رومانی عازم پاکستان شد
کد خبر :509590935

18:43 1403/05/20


برچسب ها : پاکستان و رومانی, رزمایش مشترک دریایی, رومانی, ساخت ناو, ستاد نیروی دریایی پاکستان, ناو جنگی, ناوچه حنین, نیروی دریایی ارتش پاکستان, نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی رومانی, کشتی جنگی,

کشتی جنگی جدید نیروی دریایی ارتش پاکستان به نام حنین ساخته شده در کشور رومانی از بندر کنستانتسا عازم پاکستان شد.


کنستانتسا: به گزارش راز نیوز | کشتی جنگی جدید نیروی دریایی ارتش پاکستان به نام حنین ساخته شده در کشور رومانی از بندر کنستانتسا عازم پاکستان شد.

فرمانده ناوگان نیروی دریایی رومانی از کشتی جنگی حنین نیروی دریایی ارتش پاکستان بازدید نمود و با افسر فرمانده این کشتی گفتگو کرد.

کشتی حنین نیروی دریایی پاکستان در حین بازگشت رزمایش مشترک دریایی را با کشتی LASTUNUL نیروی دریایی رومانی انجام داد.

کشتی جنگی حنین سومین کشتی از چهار کشتی گشت دریایی است که در کارخانه کشتی سازی نیروی دریایی رومانی ساخته شده است و این کشتی مجهز به جدیدترین سلاح ها و حسگرها است.

کشتی حنین یک کشتی جنگی چند منظوره و فوق سریع است که مجهز به سیستم های دفاعی ترمینال و همچنین قابلیت های پیشرفته جنگ الکترونیک، ضد کشتی و جنگ ضد هوایی دارد و قادر است چندین عملیات را برای مدت طولانی با یک هلیکوپتر چند منظوره انجام دهد

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، افزودن کشتی جنگی حنین نیروی دریایی ارتش پاکستان استقرار گشت زنی امنیت دریایی منطقه ای در اقیانوس هند را بیشتر تقویت می کند.

ارسال نظر

 
1