خبر فوری

 
 
بازداشت 4 عضو گروه تروریستی لشکر جهنگوی در کراچی پاکستان
کد خبر :509326710

11:44 1402/09/02


برچسب ها : پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

طی عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در شهر بندری کراچی 4 عضو وابسته به گروه تروریستی لشکر جهنگوی دستگیر شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| طی عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در شهر بندری کراچی 4 عضو وابسته به گروه تروریستی لشکر جهنگوی دستگیر شدند.

طبق اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، در عملیات مشترک اطلاعاتی نیروهای مبارزه با تروریسم و دیگر نهادهای امنیتی کشور در منطقه سایت شهر کراچی 4 تروریست وابسته به لشکر جهنگوی شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته سخنگوی سی تی دی، تروریست‌های دستگیر شده به نام‌های امین ملقب به منا، شاهنواز ملقب به سلیم مکانیک، معاذ خان و یاسین یک شبکه مخفی مربوط به گروه تروریستی را در منطقه شهرک اورنگی راه اندازی کرده بودند.

وی افزود: افراد دستگیر شده در وقایع مختلف ترور هدفمند در مناطق منگوپیر و بازار پاکستان نقش داشتند و آنان مظنون به قتل مولوی رحیم الله در بازار پاکستان و محمد شمیم در بازار اقبال هستند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم اعلام داشت: یکی از تروریست‌ها به نام امین ملقب به مُنّا به دلیل مشارکت در 27 پرونده مختلف قتل بیش از 9 سال را در زندان حضور داشته است و شاهنواز ملقب به سلیم نیز به دلیل قتل سابقه 9 ماه حبس را دارد.

ارسال نظر

 
1