خبر فوری

 
نشست دو روزه نمایندگان ویژه در امور افغانستان در دوحه
کد خبر :509000911

15:40 1402/02/11


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و افغانستان, حنا ربانی, دبیر کل سازمان ملل متحد, دوحه, وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه,

خانم حنا ربانی کر وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه به نمایندگی از پاکستان در نشست نمایندگان ویژه در امور افغانستان در دوحه شرکت کرد.


دوحه: به گزارش راز نیوز| نشست دو روزه نمایندگان ویژه در امور افغانستان از امروز دوشنبه (11 اردیبهشت) زیر نظر سازمان ملل متحد در دوحه آغاز شد.

خانم حنا ربانی کر وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه قرار است چشم انداز پاکستان را در قبال افغانستان کند و روی ایجاد اجماع در مورد راه پیش رو با شرکای بین المللی و منطقه ای کار خواهد کرد.

وی علاوه بر شرکت در نشست نمایندگان ویژه در مورد افغانستان، دیدارهای دوجانبه با رهبران سایر کشورهای شرکت کننده نیز خواهد داشت.

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پاکستان به حمایت از همه تلاش‌ها برای پیشبرد اهداف مشترک یک افغانستان صلح‌آمیز، باثبات، مستقل، مرفه و متصل ادامه خواهد داد.

این نشست به ریاست آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، کشورهای بزرگ بین المللی و منطقه ای را گرد هم می آورد تا در مورد وضعیت جاری در افغانستان با نگاهی به تعامل سازنده گفتگو کنند.

ارسال نظر

 
1