خبر فوری

 
 
توافق مقامات پاکستان و آذربایجان بر گسترش روابط اقتصادی از طریق حمل و نقل ریلی و جاده ای
کد خبر :508870476

17:23 1402/07/03


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آذربایجان, خضر فرهادوف, دولت موقت, دیدار, روابط اقتصادی, سفیر آذربایجان, وزیر ارتباطات, وزیر ارتباطات پاکستان, وزیر امور دریایی, وزیر راه آهن,

خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در اسلام آباد با شاهد اشرف تارر وزیر ارتباطات، امور دریایی و راه آهن دولت موقت پاکستان دیدار و رایزنی کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در اسلام آباد با شاهد اشرف تارر وزیر ارتباطات، امور دریایی و راه آهن دولت موقت پاکستان دیدار و رایزنی کرد.

در این نشست موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

در همین حال، خضر فرهادوف روابط پاکستان و آذربایجان را منحصر به فرد دانست و گفت: پس از آغاز عملیات پرواز مستقیم بین پاکستان و آذربایجان، قصد داریم این دو کشور را از طریق راه آهن و جاده به یکدیگر متصل کنیم.

وی افزود: تمرکز ما بر روی گسترش روابط اقتصادی است، می خواهیم پاکستان را با تبدیل به بخشی از حمل و نقل بین المللی، به تمامی کشورهای منطقه متصل نماییم همچنین تجارت پاکستان می تواند از طریق آذربایجان به اروپا و روسیه دسترسی داشته باشد.

به همین مناسبت شاهد اشرف تارر از ابلاغ دستورات لازم برای اتصال مسیر راه آهن به آذربایجان خبر داد و گفت: زمان آن فرا رسیده است که روابط مثبت ما به همکاری اقتصادی تبدیل شود، همچنین قرارداد تجارت ترانزیتی بین پاکستان و آذربایجان در اسرع وقت نهایی خواهد شد.

در پایان این نشست شاهد اشرف تارر وزیر ارتباطات، امور دریایی و راه آهن دولت موقت پاکستان ابراز امیدواری کرد که هر دو کشور به زودی این پیشنهادات را با همکاری یکدیگر اجرایی کنند.

ارسال نظر

 
1