خبر فوری

 
 
آزادی دو دانشجوی بلوچ از بند نهادهای امنیتی پاکستان در خضدار
کد خبر :507884512

12:49 1401/10/23


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, افراد ربوده شده بلوچ, دانشجویان بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان خضدار, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

دو دانشجوی بلوچ که توسط نهادهای امنیتی پاکستان از شهرستان خضدار ایالت بلوچستان بازداشت و ناپدید شده بودند روز گذشته آزاد شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو دانشجوی بلوچ که توسط نهادهای امنیتی پاکستان از شهرستان خضدار ایالت بلوچستان بازداشت و ناپدید شده بودند روز گذشته آزاد شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سراج نور و عارف بلوچ دو دانشجوی بلوچ اواخر ماه گذشته میلادی توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از منطقه گریشه شهرستان خضدار واقع در ایالت بلوچستان دستگیر و به محل ناشناس منتقل شدند.

پس از ربوده شدن این دو دانشجوی بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان، اعضای خانواده این افراد طی نشست خبری در باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی اعلام داشتند: عارف فرزند گاجیان از اهالی منطقه سریچ گریشه و سراج نور ساکن منطقه اسپیکنری گریشه پس از دیدار با یکی از اقوام در یکی از روستاهای نزدیک در حین بازگشت ربوده شدند.

به گفته اعضای خانواده این دانشجوی بلوچ، پیش از دستگیری این دو جوان بلوچ ابتدا به سوی آنان تیراندازی صورت گرفت که باعث انحراف موتورسیکلت آنان و در نهایت زمین خوردنشان شد.

ارسال نظر

 
1