خبر فوری

 
 
دیدار وزیر خزانه داری پاکستان با وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجاری خارجی ازبکستان
کد خبر :5028592

10:18 1401/12/05


برچسب ها : پاکستان و ازبکستان, تاشکند, روابط اقتصادی, روابط تجاری, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان,

وزیر خزانه داری پاکستان در جریان سفر رسمی خود به ازبکستان روز گذشته با وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت خارجی این کشور دیدار و رایزنی نمود.


تاشکند: به گزارش راز نیوز| وزیر خزانه داری پاکستان در جریان سفر رسمی خود به ازبکستان روز گذشته با وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت خارجی این کشور دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سناتور اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمد فدرال پاکستان که با هدف ریاست مشترک هشتمین نشست کمیسیون مشترک وزیران پاکستان و ازبکستان به تاشکند سفر کرده است روز پنجشنبه با لذیذ قدرت اف وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت خارجی ازبکستان به دیدار و گفتگو پرداخت.

وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار با اشاره به جایگاه ازبکستان در کشورهای حوزه آسیای میانه بر عزم اسلام آباد برای تحکیم روابط با ازبکستان و کشورهای آسیای میانه تأکید کرد.

وی اظهار داشت: دو کشور دارای روابط نزدیک و دوستانه هستند و استفاده همه‌جانبه از تمامی فرصت‌های موجود در بخش تجارت و سرمایه گذاری در جهت منافع دو کشور امری ضروری است.

لذیذ قدرت اف وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت خارجی ازبکستان نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به وزیر خزانه داری پاکستان بر لزوم توسعه همکاری میان تاشکند و اسلام آباد در زمینه تجارت، سرمایه گذاری و بخش‌های مختلف اقتصادی تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1