خبر فوری

 
 

 

کراچی:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان نیوز،کمیته نظارت بر اعضای حزب حاکم پاکستان،دکتر عمران علی شاه را به دلیل برخورد نامناسب با یک شهروند پاکستانی وی را به پرداخت 500 هزار روپیه جریمه و همچنین پرداخت هزینه درمان 20 بیمار میانسال مرکز خیریه ایدهی محکوم کرد.

فردوس شمیم نقوی،دبیر حزب تحریک انصاف در کراچی این خبر را داد و گفت:احترام به شهروندان به خصوص افراد مسن و سالخورده وظیفه ماست و ما حق اهانت به کسی را نداریم و به همین دلیل تنبیه این سیاستمدار خاطی این است علاوه بر پرداخت 500 هزار روپیه،هزینه درمان 20 بیمار مسن را نیز تقبل نماید و مبلغ جریمه یاد شده به انجمن خیریه ایدهی اعطا خواهد شد.

وی گفت:در صورت تکرار این اشتباه با کسی مدارا نخواهیم کرد و بلافاصله وی را از عضویت حزب،خارج خواهیم کرد.

پس از انتشار کلیپی در شب 14 آگست، در فضای مجازی که در آن دکتر عمران علی شاه،عضو مجلس ایالتی سند، در شهر کراچی یک شهروند به نام داوود چوهان را در حالی که وی را تهدید میکرد او را زیر بار کتک های خود گرفته بود.

دکتر عمران علی شاه نماینده منتخب شده حزب تحریک انصاف در مجلس ایالتی سند،با انتشار یک کلیپ مدعی شده است که من در حال رانندگی بودم که شخصی با حرکت های ماشین خود یک فرد فقیر و مفلس را مورد اذیت و آزار خود قرار میدهد،فلذا من از ماشین خود پیاده شده و از وی خواستم تا از آن شخص فقیر،برای این کار خود عذرخواهی کند که وی به فحاشی روی آورد و من را به سمت عقب هل داد که من هم واکنش نشان دادم.

وی در این ویدئو گفته است که من نمیتوانم زورگویی را تحمل کنم و اگر به دلیل اقدام بنده،احساسات کسی جریحه دار شده است من عذرخواهی میکنم.

بعد از انتشار این کلیپ وی به همراه فردوس شمیم نقوی با حضور در منزل داوود چوهان از او عذرخواهی کردند که این شهروند از این از اقدام سیاستمدار درگذر کرد و وی را بخشید.

دکتر عمران علی شاه فرزند جراح مشهور ارتوپد،دکتر محمد علی شاه میباشد که خود نیز پیشه پدر را اختیار نموده است و به منظور نامزدی در انتخابات، شغل خود در یکی از بیمارستان های انگلستان و همچنین تبعیت این کشور را رها کرده و به پاکستان بازگشته است.

ارسال نظر

 
1