خبر فوری

 
وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل از طریق عمران خان درحال هدف قرار دادن پاکستان است
کد خبر :498550866

12:52 1403/07/14


برچسب ها : PTI, اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, حزب تحریک انصاف پاکستان, خواجه محمد آصف, رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان, عمران خان, نخست وزیر سابق پاکستان, وزیر دفاع پاکستان,

خواجا محمد آصف با تاکید بر اینکه عمران خان از عوامل اسرائیل در این کشور است، گفت: وی در حال کار بر روی تکمیل پروژه لابی یهودی در پاکستان می باشد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| خواجا محمد آصف وزیر دفاع پاکستان با اشاره به حمایت اسرائیل از عمران خان بنیانگذار حزب تحریک انصاف پاکستان PTI، وی را از عوامل این رژیم در پاکستان عنوان کرد.

وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه اسرائیل از طریق بنیانگذار حزب پی تی آی به ما حمله می کند، افزود: بنیانگذار حزب تحریک انصاف در حال کار بر روی دستورکار صادر شده از سوی لابی یهودی در پاکستان است و به دنبال تکمیل آن می باشد.

وی در ادامه همچنین اظهار کرد که ما دارای قدرت اتمی هستیم و به همین دلیل اسرائیل نمی تواند با پاکستان سر و کله بزند یا مستقیما به آن حمله کند.

شایان ذکر است در دوره نخست وزیری نواز شریف برادر نخست وزیر فعلی پاکستان هیئتی به ریاست وزیر امور مذهبی وقت با مقامات اسرائیل دیدار داشت. 

باتوجه به این موضوع که تمامی احزاب قدرتمند سیاسی پاکستان در دوره های حکومت خود به طور مستقیم یا غیرمستقیم با اسرائیل روابط داشتند، به نظر می رسد برجسته سازی روابط حزب تحریک انصاف PTI از سوی دولت فعلی با هدف کاهش مقبولیت مردمی عمران خان و نشان دادن خود به عنوان همدرد مردم فلسطین باشد. 

 

ارسال نظر

 
1