خبر فوری

 
دیدار فرمانده نیروی دریایی سلطنتی عمان با دریابد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :498288036

14:08 1401/12/12


برچسب ها : اسلام آباد, امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, پاکستان و عمان, رزمایش مشترک دریایی, فرمانده نیروی دریایی پاکستان, فرمانده نیروی دریایی عمان,

دریابان ستاد سیف بن ناصر الرحبی فرمانده نیروی دریایی عمان در جریان سفر به اسلام آباد با همتای پاکستانی خود به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دریابان ستاد سیف بن ناصر الرحبی فرمانده نیروی دریایی عمان در جریان سفر به اسلام آباد با همتای پاکستانی خود به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دریابان ستاد سیف بن ناصر الرحبی فرمانده نیروی دریایی سلطنتی عمان که در سفری رسمی به پاکستان سفر کرده است بعد از ظهر امروز با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی این کشور در اسلام آباد با دریابُد محمد امجد خان نیازی دیدار نمود.

فرماندهان نیروی دریایی پاکستان و عمان در این دیدار به تبادل نظر در خصوص امور مختلف مورد علاقه، اوضاع امنیتی منطقه و توسعه همکاری‌های دفاعی میان دو کشور در زمینه آموزش نظامی و همکاری‌های امنیتی پرداختند.

دریابُد محمد امجد خان نیازی در این دیدار به تشریح اقدامات نیروی دریایی پاکستان در تأمین و حفظ امنیت دریایی در منطقه از طریق گشت‌های امنیت دریایی پرداخت.

وی همچنین از همتای عمانی خود برای مشارکت نیروی دریایی این کشور در رزمایش امن 2023 که در کراچی برگزار گردید تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این دیدار دریابان ستاد سیف بن ناصر الرحبی فرمانده نیروی دریایی عمان از عزم و تلاش نیروی دریایی پاکستان در زمینه حفظ امنیت دریایی منطقه تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1